Czy mogę kontaktować się lub umówić z kurierem?

Firma przewozowa nie zapewnia możliwości kontaktowania się z kurierem obsługującym Twoje zamówienie. W razie potrzeby kontaktuj się bezpośrednio z najbliższym oddziałem firmy przewozowej.

Jeżeli odbiór przesyłki od kuriera w ciągu dnia jest niemożliwy albo kłopotliwy, wybierz inny sposób dostawy (np. paczkomat). Przewidziane są maksymalnie 2 próby doręczenia. Jeżeli okażą się one nieskuteczne, przesyłka wróci do nadawcy.

Kurier może kontaktować się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem paczki. Jeżeli nie zastanie Cię, może zostawić paczkę u innego domownika, albo zostawić awizo.

Informacje istotne dla kuriera wpisz w polu "Uwagi dla kuriera" w trakcie składania zamówienia (np. dzwonić, zostawić u domownika, zostawić na recepcji, itp.)

Nie możesz zlecić doręczenia w określonych godzinach lub w dni wolne od pracy albo pod inny adres dostawy, niż wskazałeś w zmówieniu.

 

Nasza strona używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki lub opuść naszą stronę. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Wykorzystanie cookies pozwala nam zapewnić Tobie maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszej strony. Więcej informacji o możliwosciach zmiany ustawień przeglądarki w Polityce prywatności.
Przeglądarka ustawiona prawidłowo (zamknij)
pixel