Co znaczy towar "bez kartonika"?

Niektóre towary mają dopisaną informację "bez kartonika" lub "uszkodzony karton" w opisie lub nazwie. Są to towary, których opakowanie zewnętrzne uległo uszkodzeniu w transporcie lub magazynie.

Towary są nieużywane (fabrycznie nowe), posiadają gwarancję, są wolne od wad i można je zwrócić w ramach odstąpienia od umowy, na tych samych zasadach co wszystkie inne towary.

Jedyną różnicą jest brak opakowania zewnętrznego, uszkodzony karton zewnętrzny lub opakowanie zastępcze, co jest przyczyną obniżenia ceny.

Nasza strona używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki lub opuść naszą stronę. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Wykorzystanie cookies pozwala nam zapewnić Tobie maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszej strony. Więcej informacji o możliwosciach zmiany ustawień przeglądarki w Polityce prywatności.
Przeglądarka ustawiona prawidłowo (zamknij)
pixel