Jak złożyć reklamację?
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
Przed złożeniem reklamacji przeczytaj Regulamin (Dział VII. REKLAMACJE). Aby prawidłowo złożyć reklamację przygotuj pismo reklamacyjne i odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu. Jeżeli do towaru dołączony był paragon, odeślij oryginał paragonu. W przypadku zakupu na fakturę, podaj numer faktury w treści pisma reklamacyjnego.
Jeżeli nie zastosujesz się do powyższych wymagań, Twoja reklamacja nie będzie rozpatrywana do czasu uzupełnienia wymaganych dokumentów lub informacji.
ZWROT KOSZTÓW
Zwrot kosztów odesłania reklamowanego towaru, w kwocie nie przekraczającej kosztu nadania paczki pocztowej ekonomicznej lub listu ekonomicznego wg cennika Poczty Polskiej, zwracany jest po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
JAK ODESŁAĆ TOWAR?
1. Zabezpiecz i zapakuj towar w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie, umieść w paczce dowód zakupu (paragon) i pismo reklamacyjne.
2. Udaj się na pocztę lub do punktu nadawczego innego przewoźnika.
3. Wypełnij blankiet nadania i podaj następujące dane odbiorcy: Remedium Fedoruk i Wspólnicy Sp.J., ul. Strzelców Grodzieńskich 6, 05-250 Radzymin,
4. Opłać i nadaj przesyłkę.
WZÓR PISMA REKLAMACYJNEGO
Kupujący (dane składającego reklamację) imię i nazwisko …..................................................
nazwa firmy (jeżeli dotyczy) …..................................................................................................
dokładny adres .........................................................................................................................
Sprzedający: Remedium Fedoruk i Wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Radzyminie, ul. Strzelców Grodzieńskich 6,
Reklamuję produkt …...............................................................................................................
o numerze fabrycznym, nr serii: ……...................…….............................................................
zakupiony w dniu ……………….……........... numer zamówienia …........................................
numer paragonu lub faktury …..................................
W dniu …..................................... stwierdziłem, że ww. produkt posiada wadę, polegającą na (dokładny opis wady): ……....………................................................................................................................
.................................................................................................……………………….....
Z produktem wydano kartę gwarancyjną (tak/nie*), Posiadam kartę gwarancyjną (tak / nie*), ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Domagam się:
- wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad (tak / nie*)
- zwrotu ceny produktu (tak/nie*).
Zwrotu pieniędzy proszę dokonać na rachunek bankowy nr …...............................................................................
którego posiadaczem jest …..................................…....................................
Do niniejszego pisma dołączam paragon fiskalny (tak/nie*) nr .............................................................................................,
towar zakupiłem na fakturę (tak/nie*) nr .................................... z dnia ........................................... .
Uwagi : ….............................................................................................. .
data i miejsce sporządzenia …...........................................
podpis konsumenta …........................................................ (nie dotyczy odstąpienia dokonanego drogą elektroniczną)
( * niepotrzebne skreślić)